Friday, September 19, 2014

Kolesterol baik dan kolesterol jahat

da plak la kolesterol baik dengan kolesterol jahat.
dalam badan kita mcm tu kot ada yang baik dengan yang jahat.
kalau boleh buang perangai yang jahat, perangai yang baik kita simpan.
Aku teringat kata-kata doktor Siva, " Kolesterol jahat You tinggi,
sepatutnya bawah 2.6 but you punya sudah 4.3, sudah double!." Jari telunjuk
Doktor Siva menunjuk angka-angka hasil ujian darah aku. Aku seperti ditampar
dan ingin berlari-lari seperti hafiz dalam videoklip awan nano. Aku pasrah...
Aku berazam untuk bersenam, mengambil makanan yang banyak serat, dan OMEGA GUARD SHAKLEE. 

begini la tablet  OMEGA GUARD SHAKLEE 

nak order ke nak tahu lebih lanjut produk Shaklee yang lain boleh hubungi:

Siti Nurfarhana binti Aini  ( CEO Ibu Yaya dotkom)Raizan Safik Bin Marsidi (Pengurus Pemasaran dan Pengiklanan)Distributor Shaklee ID 1126761WhatsApp 01115728278 Call atau SMS 0176050918 

No comments:

Post a Comment